About

Tuesday, October 6, 2015

Beautiful Bloggers Meetup konferenca

Pozdravljene!

Po dolgem času spet objava v slovenščini :)
Kot pove že naslov, vam bom danes opisala dogodek, ki ga udeležene blogerke verjetno še dolgo ne bomo pozabile. 2.10. se je namreč v Grand Hotelu Union odvila prva (in upam, da ne zadnja) Beautiful Bloggers Meetup konferenca, ki jo je organizirala soblogerka Nika Veger z bloga Beautyfullblog. Z objavo malo zamujam, sama se v silni vnemi doma pozabila baterije za fotoaparat, moj telefon pa dela slike, kot da bi slikala s krompirjem :D Nekaj slik sem si tako izposodila pri Gin


Sama sem dopoldanski del dogajanja žal zamudila zaradi drugih obveznosti. Udeleženke so razvajali s prigrizki in toplimi napitki, nato pa so sledile fotografska delavnica, predavanje o promociji bloga v socialnih omrežjih in lepotna tržnica. Vsa postrežba je bila menda odlična in po vseh videnih slikah verjamem, da je bilo temu res tako:)






Kljub temu se je konference "splačalo" udeležiti tudi v skrajšani obliki. Popoldne so sledilo zelo zanimivo predavanje o optimizaciji bloga, predstavitev glavnega sponzorja dogodka podjetja Afrodita, okrogla miza o sodelovanju z uvozniki ter za konec podelitev priznanj.



Sledilo je druženje ob prigrizkih in odličnih koktejlih, predstavili pa so se tudi L'Occitane, Lassana in Zlatarna Celje. L'occitan je nudil tudi odlično masažo rok, ki je po dolgem dnevu več kot prijala :) 

Ob odhodu pa nas je v garderobi pričakalo veliko presenečenje. Dobesedno veliko :) Darilne vrečke sponzorjev so bile tako številčne, da sem jih komaj nesla. Hvala kozmetika Afrodita, L'Occitane, Lassana, Zlatarna Celje, Dvorec Trebnik, Alessandro, AlpStories, Avon, Clarisonic, Curaprox, YoungBlood, Le Couvent Des Minimes, Melvita, Oriflame, Philips, Vichy, Aussie, Catrice, CD, Click2Chic, Essence, Catrice, Eucerin, GoldenRose, Labello, LaRochePosay, Ličila.si, Nivea, Paul Mitchel, Restart, Nula, Smile Concept Store in Adriamedia/ Cosmopolitan.

Izdelkov je toliko, da sem jih za potrebe slikanja morala razdeliti.



Zaradi svoje introvertiranosti na takih dogodkih ne komuniciram veliko z ostalimi blogerkami, vas je pa bilo vseeno zelo lepo videti v tako velikem številu.
Številne udeleženke so na svojem blogu že objavile podobne objave. Če ste jih spregledali, veselo poklikajte ;)


Za konec bi se še enkrat zahvalila Niki za odlično organizacijo in vložen trud ter vsem sponzorjem dogodka ❤

12 comments:

  1. Ina a nam bo ratalo vse porabit:), težka bo..iii in tale čokoladka upam, da ti bo super imam belo verzijo in jo non stop uporabljam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se bomo potrudile :D Za tele čokoladne palete sem pa že slišala precej pohval <3

      Delete
  2. Super objava in pa ja, fajn je bilo :) Res so nas razvajali pa še toliko koristnega smo izvedele :)

    ReplyDelete
  3. Tale čokoladica je videti super. Hvala za pohvale, tudi jaz nisem kaj dosti uspela komunicirati z drugimi. pa prihodnjič ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram še potestirat, ampak pričakovanja so visoka :D Ni za kaj, zasluženo ;)

      Delete
  4. Tudi jaz sem dobila čokoladko, super! Edina paleta ki mi je dejansko zelo zanimiva od te znamke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz komaj čakam, da začnem testirat :)

      Delete
  5. Joj Ina, mi2 pa niti besede nisva spregovorili, lahko naju je sram :P hahah ;)

    ReplyDelete
  6. Looks like a great meet :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was amazing, the organization was superb <3

      Delete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...