Review: Avon Magic effects Liquid sequin

13:21

Pozdravljeni!

Končno spet nohti na mojem blogu :) Avon Slovenija me je presenetil z zbirko lakov njihove kolekcije Liquid sequin, ki je krasila moje nohte kar dobršen del decembra. Bleščice so zelo popularne v prazničnem času, a odlično popestrijo dneve čez celo leto. Lake iz kolekcije Avon Magic effects Liquid sequin odlikuje visoka prekrivnost, manjši minus pa je gostejša formula nekaterih odtenkov. Zaradi bleščic tudi težko dosežemo gladko površino nohta, saj lak "popije" precej nadlaka. Lakoholičarke bodo vedele, o čem govorim :)



Avon Liquid sequin Dazzle ima prosojno vijolično bazo, bogato z roza in bakrenimi bleščicami. Verjetno bi bil sam povsem prekriven, vendar sem se zaradi goste formule raje odločila za slojenje. Na sliki nosim dve plasti Alessandro Dark rubin in eno plast Avon Liquid sequin Dazzle. Meni se odtenek zdi čudovit in precej unikaten.

Alessandro Dark rubin 2 coats +Avon Liquid sequin Dazzle 1 coat + top coat





Avon Liquid sequin Sequin ima prosojno bazo z drobnimi srebrnimi bleščicami in večjimi barvnimi heksagrami. Uporabila sem dve plasti brez barvne podlage in dosegla skoraj popoldno prekrivnost. Lak je res bleščeč in privlači precej pogledov.

Avon Liquid sequin Sequin 2 coats + top coat





Avon Liquid sequin Glimmer ima prekrivno zlato bazo s holografskimi blescicami. Kljub prekrivnost so bleščice lepo opazne. Na sliki nosim dve plasti.

 Avon Liquid sequin Glimmer 2 coats + top coat






Avon Liquid sequin Glitterati je moj favorit <3 Slike mu žal delajo krivico, saj lak izgleda še bolje v živo. Avon Liquid sequin Glitterati ima prosojno roza bazo z vijoličnimi in holografskimi bleščicami. Tudi tu sem se zaradi gostejše formule poslužila slojenja. Na sliki nosim eno plast OPI Koala bear-y in le eno debelo plast Avon Liquid sequin Glitterati. Holografski delci se ob gibanju noro lesketajo, roza baza pa jih obarva rdečkasto, roza in vijolično. Avon Liquid sequin Glitterati je požel največ pohval in ga res priporočam.

OPI Koala bear-y 1 coat + Avon Liquid sequin Glitterati 1 coat + top coat



Zamegljena slika, na kateri se vidijo holografske bleščice <3

 

Liquin sequin je raznolika kolekcija, v kateri bo vsaka našla odtenek zase. Mene so navdušili prav vsi, pa tebe?


Izdelki so mi bili poslani v oceno. Moja ocena je iskrena in nepristranska.
The product(s) in this post was/were sent to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy

You Might Also Like

8 comments

  1. Meni so tudi ful všeč. Dazzle mi je najbolj poseben in zanimiv :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dazzle je res super odtenek <3 Od vseh odtenkov mi je prvi padel v oči :)

      Delete
  2. Replies
    1. Zanimivo, meni je pa zlat na zadnjem mestu v tej kolekciji :) Je pa vseeno super odtenek

      Delete
  3. I got this collection too. Really like them :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's a great collection, especially for a main stream brand like Avon. The quality of their polishes is amazing as well <3

      Delete
  4. Lakci so super, na tvojih fotografijah pa izgledajo res izjemno :)

    ReplyDelete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...